Skip to main content

  

Introductie

Onze opdrachtgever behoort op dit moment tot een van de snelst groeiende bedrijven van Nederland en is de grootste leverancier van consulting technologie en outsourcing binnen de assurantiebranche en groeiende in de accountancybranche. Een goed werkende ICT-infrastructuur is een voorwaarde om het applicatielandschap van onze klanten op een juiste manier te laten functioneren. Door de huidige tendensen, zoals de verschuiving van geïnstalleerde applicaties (legacy) naar webbased applicaties, ontstaan nieuwe en complexe vraagstukken. Onze opdrachtgever heeft concepten ontwikkeld waarbij de applicaties en data van onze klanten daar draaien waar deze het beste tot hun recht komen en waarbij rekening wordt gehouden met alle bestaande cloud-technieken. Dit biedt u onder andere veiligheid en schaalbaarheid. Alle concepten van onze opdrachtgever zijn volledig toepasbaar op financieel dienstverleners, accountantskantoren en zakelijk dienstverleners. Onze ICT-outsourcing omvat in principe ‘alles’. Het is een ‘Server Based Computing’ oplossing, maar kan ook volledig in de cloud afgesloten worden, met M365. De klant werkt op (thin-) of fatclients en laptops. Wij zorgen voor alle hardware en hosten de software, inclusief telefonie via Teams. Met ruim 2.000 virtuele servers, zijn meer dan 6.000 gebruikers aangesloten op onze enterprise omgeving, daar zijn we trots op! Wij ontzorgen en helpen onze klanten om hun resultaten en positie te verbeteren. Daarvoor leveren we een reeks geïntegreerde services die gebaseerd zijn op zeer geavanceerde technologieën met diepgaande productkennis.


Functie

Als Customer Support IT-medewerker ben je verantwoordelijk voor het bieden van eerstelijns technische ondersteuning aan onze klanten. Dit omvat het oplossen van problemen met betrekking tot hardware, software en netwerken. Je zal ook verantwoordelijk zijn voor het bijhouden van incidenten en verzoeken van klanten in ons ticketingsysteem en het escaleren van problemen naar hogere niveaus van ondersteuning indien nodig. Daarnaast ben je verantwoordelijk voor het bieden van training en ondersteuning aan klanten bij het gebruik van nieuwe technologieën.

Functie-eisen

  • Afgeronde MBO-opleiding in IT of vergelijkbaar
  • Minimaal 1-2 jaar ervaring in een vergelijkbare functie
  • Kennis van Windows en Mac OS-besturingssystemen
  • Kennis van Microsoft Office-producten en andere zakelijke toepassingen
  • Ervaring met ticketingsystemen en het bijhouden van incidenten en verzoeken 
  • Uitstekende communicatieve vaardigheden en klantgerichte instelling
  • Probleemoplossend vermogen en vermogen om onder druk te werken
  • Bereidheid om af en toe buiten kantooruren te werken voor ondersteuning

Aanbod

  • Een afwisselende baan met veel zelfstandigheid bij een innovatieve werkgever;
  • Een informele en prettige werksfeer in een enthousiaste club mensen;
  • Prima salariëring dat meegroeit met jouw ontwikkeling;
  • Doorgroeimogelijkheden;
  • Opleiding; ruimte voor het volgen van een opleiding gericht op jouw werkzaamheden

Inlichtingen

Suzanne Den Boer

Suzanne@intrameo.be 

0638945652

Sollicitatie

Suzanne Den Boer

Suzanne@intrameo.be 

0638945652